Siirry sisältöön. | Siirry navigointiin

Omat työkalut

Navigation

virtu.fi

Virtuaalinen sosiaali- ja terveyspalvelukeskus

Omat työkalut



Pääsivu virtu.fi Pello Pellon sosiaalipalveluiden neuvonta

Pellon sosiaalipalveluiden neuvonta

sosiaalipalvelut

Faktat

  • Palvelun tuottaa
    Pellon kunta
  • Palvelu on maksuton
  • Vastaus 5 arkipäivän kuluessa

Kysymyksiin vastaavatinfo

  • Eija Kvist
    sosiaalityöntekijä
  • Kullervo Linna
    sosiaaliohjaaja
  • Janette Poikela
    Etsivä nuorisotyöntekijä/koulukuraattori
  • Merja Saukkoriipi
    sosiaalityöntekijä

Oman kunnan neuvonta on asiointia kuntasi työntekijöiden kanssa. Tästä palvelusta saat henkilökohtaista neuvontaa ja ohjausta Pellon sosiaalipalveluista esim. aikuissosisiaalityöhön, aktivointi- ja kuntoutusasioihin ja toimeentulotukeen, lastensuojeluun, lastenvalvontaan, perheiden palveluihin, päihdehuoltoon ja vammaispalveluun. Kysyminen tapahtuu kirjoittamalla ja saat kirjallisen vastauksen asiointitilillesi. Palveluun pitää kirjautua, jotta työntekijä voi varmistua henkilöllisyydestäsi.
Avaa tästä tulostettava esite palvelusta

Miten toimin?

  1. Jätä kysymys -napista pääset kirjautumaan verkkopankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella
    tai sirullisella henkilökortilla.
    • Jos käytät palvelua ensimmäistä kertaa, sinulta kysytään kirjauduttuasi sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero.
  2. Täytä kysymyslomake ja napsauta Lähetä-painiketta.
  3. Saat ilmoituksen sinulle annetusta vastauksesta
    valintasi mukaan sähköpostiisi ja/tai matkapuhelimeesi.
  4. Pääset lukemaan vastauksen klikkaamalla sähköpostiin tullutta linkkiä tai Lue vastaus -napista
    • Vastaukset tulevat asiointitillesi, jossa ne säilyvät tallessa.
    • Halutessasi voit esittää asiantuntijalle jatkokysymyksen.
Tietoturva
virtu.fi-asiointi on turvallista.
Lue lisää  (pdf, 433 kt)