Teknologia palveluissa
![]() |
Ammattilaisten konsultaatio- ja tiedonsiirtopalvelut sekä eKollegaTietoturvallinen viestinvälitysalusta ammattilaisen käyttöön. |
![]() |
Kansalaisten verkkoneuvonta- ja asiointipalvelutTietoturvallinen viestinvälitysalusta sekä asiointitili asiakkaiden käyttöön. |
|
Kuvapuhelin- ja videoneuvottelupalvelut Virtu-palvelupisteet kotilisenssi ja kotireppu sekä asiantuntijoiden videoneuvottelupalvelut |
![]() |
Oma hyvinvointi: Laskurit ja mittaritItsearviointityökaluja kansalaisille oman hyvinvoinnin seurantaan ja arviointiin |
||
![]() |
Sähköinen ajanvarausKuntien, kuntayhtymien ja alueelliset ajanvarauspalvelut |
![]() |
Työprosessien mallinnus ja mallien hallinnointiMallinnuksien tekninen toteutus tehdään yhdessä asiantuntijoiden ja asiakaskehittäjien kanssa |
|
![]() |
Ulkoinen ja sisäinen viestintäVerkkosivut, uutiskirjeet |
![]() |
Yhteistyö virtu.fi-palveluissaYhteistyökumppaneiden esittely |
Teknologian kehittäminen on ollut osa Posken Lapin toimintayksikön toimintaa vuodesta 2003 alkaen. Perustoiminnan ohella teknologiaa on kehitetty eri hankkeissa mm. eKonsultaatio (STM), Kylä – Elämän keskus (EAKR), UULA (EAKR), Hyvinvointitili (EAKR), Hyvinvointitili (EAKR), Virtu.fi (EAKR)