Siirry sisältöön. | Siirry navigointiin

Omat työkalut

Navigation

Omat työkalut



Pääsivu Kehittäjäasiakastoiminta Mitä kehittäjäasiakastoiminta on

Kehittäjäasiakastoiminta – mitä se on?

Kehittäjäasiakastoiminnalla tarkoitamme sosiaali- ja terveyspalveluiden asiakkuudessa olevien asiakkaiden ja työntekijöiden yhteistä palvelujen suunnittelua, kehittämistä ja arviointia. Kehittäjäasiakkaat ovat konkreettisesti mukana sosiaali- ja terveydenhuollon palveluprosessien muotoilussa.

Kehittäjäasiakastoiminnan tavoitteena on asiakkaiden ja työntekijöiden molemminpuolisen ymmärryksen lisääminen palvelujen kehittämisen tarpeista ja tavoitteista: Yhteiskehittämisen toimintamallilla luodaan sosiaali- ja terveyspalveluihin avointa toimintakulttuuria ja parannetaan palveluita.

Materiaalit

Tietoa virtu.fi:stä